loading...

تور لحظه آخری

بدون شک تور تایلند یکی از پرطرفدارترین کشورها برای سفر می باشد و سالیانه تعداد زیادی توریست به خود جذب می کند .تایلند به خاطر جزایر پر تعدد با سواحل شنی، طبیعت بکر و زیبا و غذاهای خیابانی معروفیت جهانی دارد .

تایلند یک کشور پادشاهی به پایتختی بانکوک می باشد که همه ی اهالی آن بودائی می باشند و تعداد زیادی معابد نیز در تمامی شهر های این کشور وجود دارد . وجود همین معابد یکی از جاذبه های گردشگری تایلند می باشند .

معمولا سفر به تایلند با چهار مقصد پاتایا ، پوکت ، بانکوک  و سامویی صورت میگیرد که هر کدام از این شهر ها زیبایی ها و جاذبه های خاص خود را دارند ، که در ادامه به توضیح در مورد هر یک از این شهر ها می پردازیم .

توصیه می کنیم که برای سفر با تور تایلند حتما به زمان جشنواره های این کشور توجه کنید تا در این جشنواره های هیجان انگیز حضور داشته باشید . دو جشنواره ی لوی کراتونگ و SONGKRAN از معروفیت بیشتری نسبت به سایر جشنواره های تایلندی برخوردارند .

آب و هوای تایلند گرم و مرطوب می باشد و در کل سال دارای آب و هوای یکسانی می باشد بنابراین در هر زمانی از سال می توانید به تایلند سفر کنید.اما بهترین زمان برای سفر با تور تایلند از مهر ماه تا اواخر اردیبهشت می باشد هر چند که در تابستان نیز می توان به تایلند سفر کرد .

با توجه به هوای گرم و مرطوب تایلند بهترین لباس برای پوشیدن در آنجا لباس های نخی می باشد.تنها یک ژاکت نازک برای گردش در مناطق کوهستانی در فصل زمستان با خود ببرید . البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که تایلندی ها به پوشیدگی لباس ( به جز در سواحل ) بسیار حساس و سختگیر هستند بنابراین از پوشیدن لباس هایی که جلب توجه می کند حتما خودداری کنید .

تور تایلند

تایلند

سفر به تایلند با پرواز های مختلف صورت می گیرد از جمله ماهان ، قطر ایرویز ، الاتحاد و …. که برای اطلاعات بیشتر از نوع پرواز ها حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید .

نکته مهم در مورد هتل های تایلند این است که ، هتل های این کشور از استاندارد و سطح بالایی برخوردار هستند ولی برای انتخاب هتل باید با توجه به مجرد بودن و یا خانوادگی بودن هتل خود را انتخاب کنید . زیرا بعضی از هتل ها برای افراد مجرد و برخی دیگر برای کسانی که خانوادگی سفر کرده اند مناسب می باشد .

 

شهر پاتایا به دلیل نزدیکی به بانکوک آب و هوایی نزدیک به بانکوک دارد . پاتایا نیز همانند بانکوک اقلیمی گرمسیر دارد فقط به خاطر ساحلی بودنش کمی خنک تر از بانکوک می باشد .

آنچه در مورد پاتایا باید بدانید

پاتایا به دلیل سواحل زیبا (که معمولا شلوغ نیز هستند) ، هتل های لوکس و سرگرمی های گوناگونی که در این سواحل ایجاد کرده اند مورد توجه توریست ها قرار گرفته و شهرت یافته است .

از جاذبه های شهر پاتایا می توانیم از مینی سیام ، باغ استوایی نانگ نوچ ، جزیره مرجانی ، باغ وحش ببرها ، موزه بطری شیشه ای ، بازار شناور و …. نام برد.

از تفریحات و سرگرمی های رایج در پاتایا را هم می توان به آب بازی (در جشنواره های این کشور ) اسکی ، جت اسکی و ماهیگیری در سواحل زیبای پاتایا اشاره کرد .

با چه وسیله نقلیه ای در پاتایا می توان جا به جا شد؟

در بانکوک برای جا به جایی در شهر از موتور سیکلت و تاکسی استفاده می شود . تاکسی هایی شبیه وانت بارها که صندلی برای افراد دارند.

آرشین بازدید : 81 یکشنبه 08 مهر 1397 زمان : 15:02 نظرات (0)

بانکوک دارای بازار های شبانه زیادی است که هر کدام شور و حال خاص خود را دارند.در این مطلب از سایت آرشین پرواز به معرفی بهترین بازارهای شبانه بانکوک می‌پردازیم.اجناس با کیفیت مناسب،انواع خوراکی و نوشیدنی و موسیقی زنده این تضمین را به شما می‌دهند تا خریدی عالی را تجربه کنید.به مسافران تور تایلندتوصیه می‌کنیم در کنار بازدید از مراکز خرید بانکوک،به بازار های شبانه آن نیز سری بزنند.در ادامه به 5 مورد از بهترین بازارهای شبانه بانکوک به شما معرفی می‌کنیم.

بازار های شبانه بانکوک

بازار Rot Fai

این بازار به دلیل فضای بزرگ و فوق العاده اش در میان گردشگران بسیار محبوب است و یکی از محبوب ترین بازارهای شبانه در تور لحظه آخری بانکوک به حساب می‌آید.

این بازار به سه دسته اصلی یعنی پوشاک،خوراکی های خوشمزه و اجناس کمیابِ جمع شده از سراسر دنیا تقسیم شده است و موقعیت مکانی آن در حومه شرقی شهر قرار گرفته است.

بازار JJ Green

این بازار شبانه هم محل خوبی برای خرید و هم محل خوبی برای تفریح و گشت و گذار است.این بازار دوست داشتنی به دلیل محیط و فضای شادش همواره در بین دانشجویان و افراد جوان از محبوبیت خاصی برخوردار است.موقعیت مکانی این بازار در کنار بازار بزرگ Chattuchak است اما محبوبیتش نسبت به آن بسیار بیشتر است.

بازار Asiatique

اگر قصد گشت و گذار در یک عصر زیبا به همراه خاواده را دارید،این بازار یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.این بازار دارای خیابان های پهنی است که در آن انواع غذاهای محلی و خیابانی تایلند به فروش می‌رسد.همچنین سرویس بهداشتی از پاکیزگی خوبی برخوردار است.قیمت غذاهای محلی در این بازار از جاهای دیگر کمی بالاتر است اما پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید.

بازار های شبانه بانکوک

بازار Rot Fai در منطقه Ratchada

این بازار که در منطقه مرکزی Rot Fai Srinakarin قرار گرفته است از فضای کمتری نسبت به بازار های ذکر شده برخوردار است،اما اجناسی که در آن به فروش می رسد دست کمی از دیگر بازار ها ندارد.در این بازار نیز می توانید کلکسیونی از اجناس قدیمی و کمیاب را مشاهده و خریداری کنید.پوشاک با قیمت مناسب و خوراکی های متنوع از دیگر محصولات این بازار است.

بازار Patong

بازار Patong به دلیل وجود برندهای تقلبی در خود مشهور است.کیف ها و کفش های ورزشی با قیمت ارزان در این بازار به صورت متنوع به فروش می‌رسد و همین قیمت ارزان آن باعث شده است که این بازار در بین گردشگران تور تایلند ارزان از محبوبیت خاصی برخوردار شود.

آرشین بازدید : 93 شنبه 07 مهر 1397 زمان : 16:16 نظرات (0)

وقتی صحبت از تور لحظه آخری تایلند می‌شود همه آن را به کشوری برای خوشگذرانی و تفریحات شبانه می‌شناسند و گردشگرانی که به تایلند سفر می کنند به این فکر هستند که برای تمام وقت خود برنامه ریزی کنند و حتی شبهای تایلند را هم از دست ندهند.یکی از مواردی که جذب گردشگر به تایلند را زیاد کرده است ماساژ تایلندی است که در این مطلب به آن می‌پردازیم.

ماساژ تایلندیکمتر کسی پیدا می‌شود که به کشور تایلند سفر کند اما به سالن های ماساژ تایلندی نرود و از این موضوع به راحتی بگذرد.ماساژ تایلندنی به قدری در جهان مشهور است که در کشورهای دیگر نیز رواج پیدا کرده و انجام می‌شود.

در تور تایلند تفریحات متنوعی وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید.اما پس از انجام تفریحات،یکی از بهترین برنامه هایی که می تواند صورت بگیرد ماساژ تایلندی و رفتن به سالن های ماساژ تایلند است.یک ماساژ استاندارد می تواند تمام خستگی موجود در بدن شما را که پس از گشت و گذار و تفریح در بدن شما به وجود آمده است را بیرون کند.

ماساژ تایلندی یکی از مشهور ترین ماساژهای جهان است که به پرطرفدار ترین ماساژ نیز شناخته می شود.این ماساژ انوع مختلفی دارد که هر کدام به نوع خود خستگی را از تن شما بیرون می‌برند.

بهترین نوع ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی

در تایلند ماساژی مخصوص پا وجود دارد که در آن پاهایتان را در درون استخری پر از ماهی های ریز می‌گذارید و پوست های اضافی و مرده‌ی پاهای شما توسط این ماهی ها خورده می شود.با این کار هم پایتان تمیز می شود و هم مورد ماساژ ماهی ها قرار می‌گیرد.

فوت ماساژ نیز نوعی از ماساژ تایلندی است که مخصوص پا می باشد و به این ترتیب است که تنها از زانو به پایین بدن به مدت یک ساعت ماساژ داده می‌شود و انگشتان پا به قدری ماساژ داده می شوند که انگار از نو متولد شده‌اید.فوت ماساژ یکی از پرطرفدار ترین ماساژ های تایلندی است که پیشنهاد می کنیم آن را تجربه کنید.

قیمت ماساژ تایلندی

قیمت ماساژ تایلندی در این کشور به طول معمول از 350 بات شروع می‌شود اما در برخی از سالن های ماساژ شهر پاتایا این قیمت پایین تر است.اگر به دنبال ارزان ترین ماساژ تایلندی هستید سراغ همان ماساژ پا با ماهی ها بروید که برای هر 10 دقیقه باید 100 بات بپردازید.

توجه داشته باشید سالن های مختلف ماساژ نیز در قیمت آن تاثیر گذارند.مسلما اگر به یک سالن لوکس و شیک بروید هزینه ماساژ شما بیشتر خواهد شد.گرانترین نوع ماساژ نیز ماساژ کل بدن است که در بین آقایان محبوبیت زیادی دارد و هزینه آن 3000 بات می باشد.

آرشین بازدید : 85 شنبه 07 مهر 1397 زمان : 13:15 نظرات (0)

مرکز خرید سنترال ورلد مجموعه ای فوق العاده در شهر بانکوک است که برای خرید در آن ساعت ها سرگرم خواهید بود.در این مرکز خرید اجناس متنوعی از لباس های برند و سطح بالا تا کتاب و خواربار با کیفیت را خواهید یافت.امکانات جالب دیگری همچون سالن زیبایی،سالن غذاخوری و میدان اسکیت روی یخ نیز در این مجموعه برای گردشگران تور تایلند فراهم شده است.

مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک

اگر به قصد خرید به بانکوک سفر می‌کنید،مرکز خرید سنترال ورلد اولین و بهترین گزینه ای است که باید به آن مراجعه کنید.وقتی وارد این مجموعه شوید به راحتی متوجه خواهید شد که این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید تایلند است.

این مجموعه دارای 830 هزار متر مربع مساحت است که 550 هزار آن را فضای فروشگاهی تشکیل داده است.مرکز خرید سنترال ورلد 500 فروشگاه،100 رستوران و کافه و 15 سینما را در خود جای داده است؛همچنین دارای فضای مخصوص نگهداری کودکان است.

موقعیت مکانی این مرکز خرید در قلب منطقه چیلدوم و در میدان نبرد مال ها قرار دارد و به ایستگاه قطار هوایی دسترسی آسانی دارد.چیدمان فروشگاه های مرکز خرید سنترال ورلد از بازارهای خیابانی الهام گرفته است و خریداران این امکان را دارند که به راحتی و در عرض چند قدم از چندین فروشگاه دیدن کنند.فروشگاه با استفاده از نورگیر های متعدد دارای روشنایی مناسبی است.

در میان500 فروشگاه این مجموعه، 35 مورد آن ها را بهترین و معتبر ترین برند های جهانی مانند زارا و تیمبرلند تشکیل داده اند که می توانید از تخفیف های آن ها استفاده کنید و اجناس با کیفیتی را خریداری کنید.

خارج از بحث خرید در این مجموعه می توانید انوع تفریحات را تجربه کنید.مرکز خرید سنترال ورلد محل مناسبی برای وقت گذرانی جوان ها،خانواده ها و ذوج ها است.همچنین می توانید به همراه خانواده خود به سینما های مرکز خرید مراجعه کنید و از تماشای فیلم لذت ببرید.

در انتها پیشنهاد می کنیم تجربه خرید در مرکز خرید سنترال ورلد را در سفر با تور لحظه آخری از دست ندهید.

آرشین بازدید : 82 سه شنبه 03 مهر 1397 زمان : 16:47 نظرات (0)

نکاتی مهم درباره تور لحظه آخری

بدون شک تا به امروز عنوان تور لحظه آخری را بارها شنیده اید.اما ممکن است به صورت دقیق با جزئیات آن آشنا نباشید و شرایط آن را ندانید.در این مطلب از سایتآرشین پرواز قصد داریم شما را با تور لحظه آخری و جزئیات آن آشنا کنیم.

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری به تورهایی گفته می شود که دارای حداقل فاصله زمانی تا شروع تور باشند.این فاصله زمانی معمولا بین 1 تا 3 روز است.این نوع تورها به دو بخش خارجی و داخلی تقسیم می شوند.نوع خارجی مخصوص کشور هایی است که از گردشگران ایرانی روادید ( ویزا ) نمی‌خواهند؛کشورهای ترکیه،گرجستان،صربستان،ارمنستان و آذربایجان جزو این کشورها هستند و به راحتی می توانید به آن ها سفر کنید.بنابراین این کشور ها می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای یک سفر عالی و ارزان باشند.

اما این نوع تورها جزئیات و نکات مهمی هم دارند که باید آن ها را بدانید.

تور لحظه آخری ارزان

امروزه فروشنگان تورهای لحظه آخری بسیار زیاد هستند و باید دقت کنید که معتبر ترین فروشنده با پیدا کنید و تو خود را با خیالی آسوده خریداری کنید.پیش از اینکه تور را خریداری کنید از قابل اطمینان بودن فروشنده اطمینان حاصل کنید و بی گدار به آب نزنید.این کار را می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت درباره آن فروشنده و خواندن نظرات سایر مسافران می توانید درباره آن به اطمینان برسید.

پرواز های لحظه آخری

یکی از مهمترین بخش های سفر پروازِ آن است.برای هر گردشگری مهم است که پروازی آرام و بی دردسر داشته باشد.برخی از فروشندگان تور ممکن است برای ارزان تر تمام شدن هزینه پرواز،از پرواز های هر هواپیمایی استفاده کنند،پس حتما دقت کنید که ایرلاین مناسب با توجه به مقصد و طول سفر شما به شما فروخته شود.تدر واقع یکی از معایب این تورها همین موضوع است.در ین نوع تورها حق انتخاب ایرلاین وجود ندارد.

شما می توانید در این مورد هم با کمی جستجو متوجه شوید که کدام ایرلاین ها از نظر مسافران بهتر و با کیفیت تر هستند.

آرشین بازدید : 96 سه شنبه 03 مهر 1397 زمان : 14:33 نظرات (0)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 659
  • بازدید کلی : 3,332